Assalamualaikum :)
It's a blessing to have a day off in the middle of the week (Rabu). Aku tak rasa tak best sebab by right harini aku posting Prosthodontics and I dont have any major case to be done asap. Esok pun ada Prostho lagi so Im pretty much enjoyed being alone in my room.
Semalam ada birthday celebration for Mark and Kern Wern, at Bites Cafe. Kat situ ada waiter kachak *tetibe* . Before pegi Fauzie call. Aku cakap la nak pegi cafe celebrate birthday kawan, tapi nak minum2 je sebab makanan kat sana mahal. Tapi aku dah makan dah petang tadi so tak kisah sangat. And he thought I was lying..
"Pergilah beli makanan. Harga jangan risau. Nanti saya bank in duit."
HAHAHAHHAHA. I was touched. By it was funny though. Masa abang ipar aku bagi duit pun aku rasa nak gelak dalam masa terharu tu. Sebab dah biasa dapat duit dari mak bapak tetibe ada lelaki lain nak kasi duit free I iz awkwardddddd. Kalau belanja aku makan itu sangatlah boleh but to bank in money and etc, seriously it's weird. But thankful sebab tau orang tu tak berkira dengan kita.
Another blessing that is bestowed upon me is my mom's willingness to pay for my flight ticket. Aku sedih jugak la sebab harga tiket melonjak naik sampai RM200+ from Alor Setar-KL. And jiwa aku meronta taknak naik bas balik Melaka sebab bontot sayeee sakit. Can call me mengada but thats just me :(
Usually I used my own money cuma termengadu sikit dlm group WhatsApp pehtu Ummi cakap takpe lah ummi belanja. And she gave me her credit card no.*nangis*
Ya Allah, thank you for the neverending kindness from people around me :) Walaupun rezeki tak de la terlebih-lebih tapi Alhamdulillah selalu cukup untuk keperluan sendiri.
It's a blessing to have a day off in the middle of the week (Rabu). Aku tak rasa tak best sebab by right harini aku posting Prosthodontics and I dont have any major case to be done asap. Esok pun ada Prostho lagi so Im pretty much enjoyed being alone in my room.
Semalam ada birthday celebration for Mark and Kern Wern, at Bites Cafe. Kat situ ada waiter kachak *tetibe* . Before pegi Fauzie call. Aku cakap la nak pegi cafe celebrate birthday kawan, tapi nak minum2 je sebab makanan kat sana mahal. Tapi aku dah makan dah petang tadi so tak kisah sangat. And he thought I was lying..
"Pergilah beli makanan. Harga jangan risau. Nanti saya bank in duit."
HAHAHAHHAHA. I was touched. By it was funny though. Masa abang ipar aku bagi duit pun aku rasa nak gelak dalam masa terharu tu. Sebab dah biasa dapat duit dari mak bapak tetibe ada lelaki lain nak kasi duit free I iz awkwardddddd. Kalau belanja aku makan itu sangatlah boleh but to bank in money and etc, seriously it's weird. But thankful sebab tau orang tu tak berkira dengan kita.
Another blessing that is bestowed upon me is my mom's willingness to pay for my flight ticket. Aku sedih jugak la sebab harga tiket melonjak naik sampai RM200+ from Alor Setar-KL. And jiwa aku meronta taknak naik bas balik Melaka sebab bontot sayeee sakit. Can call me mengada but thats just me :(
Usually I used my own money cuma termengadu sikit dlm group WhatsApp pehtu Ummi cakap takpe lah ummi belanja. And she gave me her credit card no.*nangis*
Ya Allah, thank you for the neverending kindness from people around me :) Walaupun rezeki tak de la terlebih-lebih tapi Alhamdulillah selalu cukup untuk keperluan sendiri.
No comments:
Post a Comment
hai!~